Δημοσιεύτηκε στο Τεύχος 1.

Τεύχος 1

ΤΕΥΧΟΣ 1 - ΕΤΟΣ 2022

ISSN

Κατεβάστε το πλήρες Τεύχος


Εξώφυλλο


Επιμέλεια Έκδοσης (σελ. 2-3)


Συντακτικό Σημείωμα (σελ. 4-5)


Περιεχόμενα (σελ. 6)


Άρθρα με κρίση:

1

Τίτλος

Προσέγγιση βασικών εννοιών της Πληροφορικής μέσα από τον διαγωνισμό Astro Pi Mission Space Lab (σελ. 7-18)

Συγγραφείς

Ευριπίδης Βραχνός (Διδάσκων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

Μαρία Κατσένη (Εκπαιδευτικός, Γυμνάσιο Θρακομακεδόνων)

Διαβάστε το Άρθρο


2

Τίτλος

Απόψεις μαθητών για τη χρήση της υπηρεσίας «Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη)» στην περίοδο της εξ’ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης (σελ. 19-30)

Συγγραφέας

Γεώργιος Καρκαμάνης (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, 1ο Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας)

Διαβάστε το Άρθρο 


 3

Τίτλος

Εύρεση αντικειμένων απεικονιζόμενων σε εικόνες και αναγνώριση-μοντελοποίηση εικόνων 2D (σελ. 31-47)

Συγγραφέας

Χρήστος Τριανταφύλλου (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου, Διευθυντής Εσπερινού Γυμνασίου-Λυκείου Σερρών)

Διαβάστε το Άρθρο


4

Τίτλος

Ο εκπαιδευτικός ΠΕ86 και το εργαστήριο πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Μία ποσοτική έρευνα (σελ. 48-63)

Συγγραφέας

Ναταλία Γεωργιτζίκη (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, 2ο Δημοτικό σχολείο Ορχομενού)

Διαβάστε το Άρθρο 


5

Τίτλος

Σχεδίαση Ερευνητικών Εργασιών με Συνεργατικά Διαδικτυακά Εργαλεία (σελ. 64-77)

Συγγραφέας

Αμαλία Νικολάου (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, 6ο Γενικό Λύκειο Αχαρνών)

Διαβάστε το Άρθρο


 6

Τίτλος

Η εκπαιδευτική ρομποτική ως εργαλείο εκμάθησης βασικών αρχών προγραμματισμού για μαθητές Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (σελ. 78-94)

Συγγραφέας

Μαρία Γεωργίου (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, ΕΠΑΛ Καστοριάς)

Διαβάστε το Άρθρο


7

Τίτλος

Ερευνητικός διδακτικός σχεδιασμός για την επίλυση προβλημάτων με αξιοποίηση της τέχνης και της εμπειρικής οντολογικής διασύνδεσης εννοιών (σελ. 95-112)

Συγγραφέας

Κωνσταντίνος Τρικάλης (Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Τεχνική υποστήριξη/Μηχανοργάνωση ΠΕΚΕΣ ΠΔΕ Κρήτης)

Διαβάστε το Άρθρο